Жаңашыл мұғалім-мектеп тірегі
2018 жылы 04 – 06 қаңтар күндері аралығында №25 мектептің пән бірлестіктері арасында «Жаңашыл мұғалім-мектеп тірегі» тақырыбында тәжірибе алаңы өтті.
Тәжірибе алаңына мектептегі төрт бірлестіктен 4 топ қатысты.
1. Жаратылыстану пәндер бірлестігінен « Хабаршы» тобы
2. Бастауыш сыныптар пән бірлестігінен «Жаңалық жаршысы» тобы
3. Гуманитарлық пән бірлестігінен «Рухани» тобы
4. Эстетикалық пәндер бірлестігінен «Қыран» тобы
Әр топ құрамында 5 мұғалім болды. Жұмысқа барлығы 20 мұғалім тартылды.
Сайыскер топтар мына шарттар бойынша жұмыстар көрсетті:
- «Таныс болыңыз, бұл біздің бірлестік!» Топтардың таныстырылымы.
- Бірлестіктердің шығармашылық көрмесі
- "Оқытудың жаңаша формасы: Жаңашылдық. Ізденіс. Нәтиже” тақырыбындағы ықшам сабақтар қорғау
- «Рефлексия – сарлы ой, сапалы нәтиже» тақырыбындағы баяндамалар қорғау.
- "Оқушы құзырлылығын қалыптастыру жолдары” тақырыбындағы тәрбие жұмыстарына байланысты жоба қорғау
- «Саламатты өмір, көтеріңкі көңіл» тақырыбындағы эстафеталық сайыс Жұмыстарды саралап, қорытынды жасайтын арнайы топ жұмыс жасады. Олар:
1. Сағидуллаев Ғ-мектеп директоры
2. Қуандықов Қ - директордық оқу ісі жөніндегі орынбасары
3. Алмағамбет Б-директордың бағдарлы оқыту жөніндегі орынбасары
4. Сейітова Н– директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
5. Сәрсен – мектеп координаторы, бастауыш сынып мұғалімі
6. Жадиева К – мектеп тренері, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
7. Қосбармақова Г – мектеп тренері, тарих пәнінің мұғалімі
8. Қожахметов К – денешынықтыру пәнінің мұғалімі.
Барлық жұмыстар алдын ала дайындалған бағалау критерийлері бойынша бағаланды. Бағалау критерийлері алдын ала топ мүшелеріне таныстырылды. Алғашқы шарт - таныстыру кезеңіне әр топ өздері туралы таныстырылым жасады. Оны бағалау мына критерийлер бойынша жүзеге асты:
- Топтардың қатысу белсенділігі
- Таныстыру мазмұндылығы
- Эстетикалық көркемдігі
- Шығармашылық көрінісі
Мұғалімдердің шығармашылық жұмыстар көрмесінің бағалау критерийі:
- Жұмыс бағыттарының көптүрлілігі
- Эстетикалық талапқа сай болуы
Ықшам сабақ көрсетелемінің бағалау критерийі:
- Оқу мақсатына сабақ мақсатының сәйкестігі
- Таңдалған әдістердің тиімділігі
- Мұғалім шеберлігі
Баяндама жұмысының бағалау критерийі:
- Өзектілігі
- Жаңашылдығы
- Практикалық құндылығы, тиімділігі
- Баяндау шеберлігі
Тәрбие жұмыстары бойынша жоба қорғау жұмысының бағалау критерийі:
- Тақырыптың ашылуы
- Жоспардың құрылымдық сапасы:
• Мақсаттың айқындылығы
• Жоспар құрылымының жүйелілігі
• Әдіс-тәсілдердің тиімділігі
• Кері байланыстың көрінуі
Бағалау дискрипторларының ұпайлары: 1-3 ұпай аралығын қамтыды.
Жалпы жұмыс қорытындысы бойынша
- «Хабаршы» тобы – 590 ұпай
- «Рухани» тобы – 580 ұпай
- «Жаңалық жаршысы» тобы – 574 ұпай
- «Қыран» тобы – 400 ұпай иеленді.
- «Алаң жұлдызы» бастауыш сынып мұғалімі Айтжанова Қ атанды.
Әр жұмыс түріне байланысты жеңімпаз мұғалімдерге орындар мен алғыс хаттар берілді.
Сонымен қатар мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін шыңдау мақсатында мектеп тренерлері жұмыстар көрсетті:
- «Мінсіз мұғалім. Ол кім?» тренинг. Жәди К
- «Белсенді оқытудың ерекшеліктері мен тиімділігі» коучинг. Қосбармақова Г