Қазалы Қазалы аудандық қоғамдық-саяси газет
» » » Талғамсыз тағам семіздікке апарады

Талғамсыз тағам семіздікке апарады

Сіз дұрыс тамақтанып жүрсіз бе? Өзіңіздің қандай екеніңізді айналаңыздағылар осыдан-ақ біледі.
Денсаулықты бір қалыпты ұстауға дәрісіз-ақ, дұрыс тамақтанудың көмегімен қол жеткізуге болады. Ендеше дұрыс тамақтанудың басты қағидаларына тоқталайық. Суреттер ашық дереккөздерден алынды.

1. Артық салмақтан арыламын деген мақсат қойыңыз.
Ол үшін алдымен дене салмағының индексін шығарып алыңыз. Мұнда Назгүл Бисенбаева ұсынған керемет формула бар. Сол формула бойынша дене салмағының индексін есептейсіз. Сонда өзіңізге қаншалықты дұрыс тамақтану керектігін түсінетін боласыз.

2. Артық салмақ семіздікке, атеросклероз, жүректің ишемиялық ауруы, қант диабеті, ұйқының бұзылуы және тағы басқа көптеген ауруларға шалдықтырады.
Сондай-ақ, семіздік тоқ ішек, сүт безі мен жатырда қатерлі ісіктің пайда болуына себеп болуы да мүмкін. Дамыған елдерде семіздік бүкілхалықтық медициналық, тіпті, әлеуметтік проблемаға айналуда.

3. Жасұныққа бай азық-түліктерді тұтыныңыз.
Оларға көкөністер, жеміс-жидектер, ірі тартылған ұннан пісірілген нан, ботқалар кіреді. Мұндай тағамдар іш қатуына жол бермей, зат алмасуды реттеп, онкологиялық аурулардың алдын алады. Керісінше, қатерлі дертті болдырмай, денсаулықты нығайтады.

4. Балықты кем дегенде аптасына 2 рет жеңіз.

5. Құрамы жеңіл қорытылатын көмірсуларға бай кәмпит, бөлішке, тәттілерді тартынып жеңіз.
Мұндай тағамдар салмағыңызға салмақ қосып, зат алмасу жұымысын бұзып, тіс ауруларын қоздырады. Өйткені семіздікке шалдыққандар көбіне шайды кәмпитпен ішіп, тамақтану арасында бөлішке, бутербродтарды жеп алады.

6. Майлы етті, майды аз жеңіз.
Себебі, тым майлы етті жеудің салдарынан тік ішекте, сүт бездерінде қатерлі ісік пайда болуы мүмкін.

7. Қуырылған тағамды да барынша шектеңіз.
Өсімдік майын пайдаланып, тағамдарды буға пісіріп, қайнатып жеуге тырысыңыз.

8. Суды көп ішу керек.

9. Күніне кофені 3 кеседен асырмай ішіңіз.

10. Кешкі тамақты ұйқыға жатардан 2 сағат бұрын ішуге дағдыланыңыз.

11. Ұзақ уақыт бойы сақаталатын консервілерден, шұжықтардан, құрамы зиянды қоспаларға бай тәтті сусындардан бас тартыңыз.
Салауатты өмір салты – созылмалы аурулар мен семіздіктен құтылудың ең керемет жолы. Осыны ұмытпаған абзал! Тым болмаса дұрыс тамақтану күнінде тамақтану әдебі мен мәдениетіне көңіл бөліп, өз денсаулығымызды күтейік! 
31 мамыр 2019 ж. 326 0

Руханият

Қыдыр көрген Құттыбай

Қыдыр көрген Құттыбай

14 желтоқсан 2019 ж.
Баталы жанға бақ қонар

Баталы жанға бақ қонар

14 желтоқсан 2019 ж.
Медет берер мейірбан

Медет берер мейірбан

07 желтоқсан 2019 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Желтоқсан 2019    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031