Тапсырыс берген затыңыз дұрыс жеткізілмесе не істеу керек?
Фото: Н.Нұржаубай
Тапсырыс берген затыңыз дұрыс жеткізілмесе, қайда жүгіну керек? Тауарды дұрыс жеткізу тікелей жеткізушінің жауапкершілігі ме, әлді компанияның ба? Massaget.kz тілшісі заңгерден жауап алды.
Қуат Ауғанбек заңгер.
Жеткізу кезіндегі тауардың зақымдануына немесе жоғалуына кім жауапты екенін анықтау үшін келесі факторларды ескеру қажет:
Егер сіз курьерлік қызметті өзіңіз таңдасаңыз, онда тауарды бүлдірген немесе жоғалтқан жағдайда, курьерлік компания жауапты болады.
Құжаттық дәлелдерді жинау
Курьер тауарды бүлдіріп немесе жоғалтып алса, келесі дәлелдерді жинап, бекіту қажет:
Жеткізу актісі немесе қабылдау құжаты – егер курьерлік компания құжатпен жұмыс істесе, бүлінген тауарды қабылдағаныңызды көрсетіңіз;
Чектер мен түбіртектер – тауарға төлем жасалғанын растайтын құжаттар сақталуы керек;
Курьердің түсініктемесі – егер мүмкін болса, курьерден жазбаша түсініктеме алыңыз.
Курьерлік компанияға немесе сатушыға талап қою
Әуелі курьерлік қызметтің ережелерін тексеріңіз. Әрбір курьерлік компания өз шарттарына сай, зақымданған тауар үшін өтемақы төлеу мүмкіндігін қарастыруы мүмкін.
Тауарды қайта жөнелтуді сұрау;
Шығынды өтеуді талап ету.
Егер сатушы немесе курьер өтемақы төлеуден бас тартса...
Егер сатушы немесе курьерлік компания сіздің талабыңызды орындамаса, сіз келесі инстанцияларға жүгіне аласыз:
"Атамекен" кәсіпкерлер палатасы – егер курьерлік қызмет кәсіпкерлік субъектісі болса, олар арқылы медиация жасауға болады.
Сотқа жүгіну – егер басқа жолдар нәтиже бермесе, азаматтық сотқа талап арыз беруге болады.
Қандай заңды негіздерге сүйенуге болады?
Заңгер Қуат Ауғанбек жоғарыда аталған нұсқаулықты төмендегідей заң негіздері жүзінде орындалатынын еске салды.
"Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі" – егер сізге залал келсе, кінәлі тарап оны өтеуге міндетті;
"ҚР Көлік қызметтері туралы" заң – егер тауар курьердің жауапкершілігіндегі кезде бүлінсе немесе жоғалса, компания өтемақы төлеуге міндетті.