Қазалы Qazaly.kz ақпараттық агенттігі
» » “Tele2” бренді қазақстандық нарықта қалады ма?

“Tele2” бренді қазақстандық нарықта қалады ма?

«Altel» және «Tele2» компаниясының баспасөз қызметінің басшысы Олжас Бибанов LS-ке Tele2 брендін Қазақстан нарығынан шығару туралы мәселеге қатысты түсініктеме берді.

Оның айтуынша, «Қазақтелеком» ұлттық компаниясының шведтік үлесін сату бойынша мәміле алты айда аяқталуы мүмкін.

“Жарты жылдың ішінде Tele2 бұл мәселені жабуға ниетті. 2009 жылдың желтоқсанында қазақстандық ұялы байланыс операторы «Мобайл Телеком-Сервистен» 51 % үлесті сатып алу туралы шартқа қол қойды. Келісімшарттың жалпы құны 545 швед кронын (76,7 млн доллар) құрады. «Tele 2» бес жылдың ішінде Amun Capital жеке компаниясына тиесілі қалған 49% акцияларын сатып алу мүмкіндігіне ие болды. Ал брендтің Қазақстанда қалатыны әлі белгісіз”, – деп түсіндірді компанияның баспасөз қызметінің басшысы Олжас Бибанов.

Айта кетейік, 2018 жылдың наурыз айының басында «Tele2 Kazakhstan» және «Қазақтелеком» компаниясы бірігу мәселесі туралы хабарлады. Біріктірудің арқасында Tele2 Қазақстан абонентеріне шексіз интернетпен 4G-ны құруға лицензия алды.
04 қаңтар 2019 ж. 1 210 0

Жаңалықтар мұрағаты

«    Сәуір 2024    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930