Қазақстанда Kcell және Activ абоненттері желідегі ақауға шағымданып жатыр

Kcell және Activ пайдаланушылары оператор жұмысындағы ақауға шағымданды. Қазақстандықтардың айтуынша, екі сағаттан аса уақыт бойы байланыс пен мобильді интернет істемей қалған, - деп хабарлайды Tengrinews.kz.
Қазақстандықтар ақаулар туралы жазып жатыр:
"Интернет жұмыс істемейді, мүлде жоқ, байланыс жоғалды, бұл қалай? Оның үстіне тарифке қыруар ақша төлеймін..."
"Менікі де істемейді, бәрін істедім – қайта жүктедім, симканы да шығарып салдым, өшірдім, мүлдем байланыс жоқ!!! Ешқандай".
"Call-орталыққа да хабарласа алмайсың. Бұл не өзі, аз ақша төлемейміз ғой – ескерту де жоқ, ештеңе жоқ, Wi-Fi-сыз қалай жүресің? Төлем де жасай алмайсың".
Kcell және Activ не дейді?
Ұялы байланыс операторының баспасөз қызметі ақау туралы ақпаратты растады және себептері анықталып жатқанын хабарлады.
"Өкінішке қарай, қазіргі уақытта кейбір абоненттер мобильді интернетке қосыла алмауы мүмкін. Біздің техникалық мамандар мән-жайды анықтап жатыр және қалыптасқан жағдайды жедел шешу үшін барлық күш-жігерін жұмсайды. Уақытша қолайсыздық үшін кешірім сұраймыз және түсіністік танытқандарыңызға алғыс білдіреміз", – деді компания өкілдері.