Түркия үшін туризмнің орны бөлек



Алпарслан Акынджы мырзаның пікірінше, Ұлы Жібек жолын дамыта отырып, Түркиядан Қазақстанға туристер тарту да өте маңызды. Осылайша, Қазақ елінің ішкі туризмін дамытуға мүмкіндік туады: “Туризм саласы туралы мәселе көтерілгенде мамандар дайындауға көңіл бөлінуі тиіс. Жоғары оқу орындарында туристерге қызмет көрсететін салаларда маман тапшылығы пайда болуы мүмкін. Логистиканы дамыту назардан тыс қалмауы тиіс”.
Түркия отандық туризмді дамытуда маркетингке назар аударады. Ол – Жаһандық тұрақты туризм кеңесімен (GSTC) үкімет деңгейінде ынтымақтастық туралы келісімге қол қойған әлемдегі алғашқы ел. Нәтижесінде 2030 жылдың соңына дейін 3 қадамдық жоспарды бекітеді және түріктер елінде 100 пайыз тұрақты туризм экожүйесі қалыптасады. Брендинг және жаһандық таныту іс-шаралары жылдан-жылға артып, 2028 жылдың соңына қарай туризмге қатысты 9 бағыт пен 20 өнім қосалқы бренді пайда болады. Осы мақсатта 2028 жылға қарай маркетингтік коммуникациялар бюджеті 225 миллион долларға теңгерілмек.
Алпарслан Акынджы мырзаның айтуынша, Түркия туризмді насихаттау іс-шараларында кейбір нақты салаларға назар аударады. Велосипед туризміне ерекше назар аудара отырып, сенім, гастрономия және спорт туризмі дамытылады. Түркия үшін денсаулық туризмі де өте маңызды. Сонымен қатар жыл он екі ай түріктердің 81 қаласына туристердің үзілмеуін қамтамасыз етуді қарастырады. Археологиялық жәдігерлер сақталған аймақтарға тартымды бағыттар ұсына отырып, әлемдегі ең көне неолит орны саналатын Таш Тепелер аймағындағы археологиялық қазба жұмыстарын жалғастырады. Сиде-Анталия, Гөреме-Кападокия, Измирдегі Пергамон және Аслепион жерлерінде, Ликия жолында жаңа археологиялық саябақтарды ашады.