Отбасының цифрлық картасы арқылы 5 мыңнан астам адамға мемлекеттік қызмет көрсетілді
Отбасының цифрлық картасын (бұдан әрі – ОЦК) енгізудің арқасында биылғы 1 қаңтардан бастап 43 мыңнан астам адам мемлекеттік қызметтерді белсенді көрсету үшін SMS-хабарлама алды.
Бұл ретте өтінішсіз жәрдемақы немесе төлем алу мүмкіндігін 5,3 мың адам пайдаланды, деп хабарлайды ҚазАқпарат ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің баспасөз қызметіне сілтеме жасап.
Баспасөз қызметінің мәліметтеріне қарағанда, қазіргі уақытта ОЦК мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқығы бар қазақстандықтарға қандай да бір өтініштерсіз жәрдемақылар мен әлеуметтік төлемдердің 9 түрін ресімдеуге мүмкіндік береді.
Олар жүктілікке және босануға байланысты табысынан айырылған жағдайда, бала күтіміне байланысты табысынан айырылған жағдайда, жұмысынан айырылған жағдайда, асыраушысынан айырылу бойынша әлеуметтік төлем, мүгедектігі бар баланы тәрбиелеп отырған ата-анасына (қамқоршысына), мүгедектігі бойынша, көпбалалы отбасыларға берілетін жәрдемақы, «Алтын алқа» және «Күміс алқа» алқаларымен марапатталған көпбалалы аналарға берілетін жәрдемақы, атаулы әлеуметтік көмек.
Мәселен, автоматты түрде хабарлама алған астаналық тұрғын Алтынқыз Елеу бала күтіміне байланысты табысынан айырылған жағдай бойынша әлеуметтік төлем рәсімдеді.
«Әрине, мен мұндай төлемге құқығым бар екенін түсіндім. Мен бір жерге барып, арыз жазу керек деп ойладым. Бірақ содан кейін маған хабарлама келді, мен оған ыңғайлы банкті таңдау арқылы жауап бердім және бір айдың ішінде ақша менің шотымда болды. Бұл өте ыңғайлы», - деді қазақстандық.
Сондай-ақ, ОЦК арқылы зейнетақы төлемдерін алу мүмкіндігі туралы автоматты хабарлама іске асырылды.
Бұрын хабарланғандай, отбасының цифрлық картасы-бұл әртүрлі мемлекеттік органдардың мәліметтерін жинақтайтын, азаматтардың әлеуметтік әл-ауқатының деңгейін анықтауға және оларға проактивті форматта кепілдендірілген мемлекеттік қолдау көрсетуге мүмкіндік беретін ақпараттық жүйе.
Мемлекеттік қолдау шараларын алуға құқық белгіленген кезде әлеуетті алушыға 1414 бірыңғай байланыс орталығынан SMS-хабарлама жіберіледі. Хабарлама алған азамат оған келісімі туралы жауап беруі керек. Өтінішті ресімдеу және әлеуметтік жәрдемақы немесе төлем тағайындау автоматты режимде жүргізіледі, содан кейін ақша алушының банк шотына аударылады.
«Алаяқтық тәуекелін болдырмау мақсатында 1414 бірыңғай байланыс орталығынан келіп түскен SMS-ке жауап беру қажеттігін атап өтеміз. Барлық сұрақтар бойынша 1414 нөмірі бойынша Call-орталыққа хабарласыңыз. Қоңырау шалу тегін»,-делінген хабарламада.